Wednesday, August 29, 2012

| Eidul Fetry 2012 |

Hehe..(gelak gedik)
Gila punya lama aku tak bukak blog aku ni. dahsyat kan ?
 tetiba adik aku tnya, "le'a..lama le'a xbukak blog."
 So, aku pon tergerak hati n rasa rindu plak dgn blog..
 Tatau apa nak update..update la sal raya..huhu.
Raya taun ni mmg lah ! duet raya tak byak.. dah besaq dah kot. dah 2o tahun kan.. uh sedih :'( 
tapi apa yang penting suasana raya tu sesgt la meriah. .!!
 persedian raya cam biasa jugak, cam tahun sebelum sebelumnya lah ..biasa2 ja. 
cuma menu ja tukaq sikit, mee sup raya pertama..
 Raya 1 : Dok umah, layan tetamu sanak saudara yg berpusu-pusu mai . .
Raya 2 : Balik beraya umah tok. . (kampung la) 
            : Beraya umah adik beradik abah . 
            : Malam, g umah sahabat sejati, Aziemah dgn wahida, feha n feha's boy.
Raya 3 : Beraya ke SP dgn wahida , g umah membe poli wahida,
            : balik SP singgah Giant Kulim , mkan Domino's pizza , lapaq ! 
Raya 4 : Adik angkat , Afiq mai umah. bapa tahun tak jumpa, raya ni jugak dpt jumpa.
            : Wani ( membe teknik ) mai lepas Afiq blik bersama tunangnya. ni pon dah
               bertahun ta jumpa . .  
Raya 5 & 6 : Ada jugak la tetamu dok mai, tapi tak semeriah raya pertama la..

Yang tu ja la kot, sikit2 dah la noh . . hehe . . 
ni ada la sikit2 gambaq, (^-^)Y






Ok tu ja kot , hah,,esok 30hb August 2012 Mr Amir aku nak mai umah ,  baqu nak mai beraya , jumpa la sat sebelum aku balik JB balik . . hihi =D
miss ekau lah ! 

<3 Mok, moga kita jumpa lagi ya, don noty2 :P <3




Ok babai . . (^_^)V




















No comments:

Post a Comment