Monday, January 30, 2012

| Cuti sem ! | (>_<)Y

Dear , dear , dear ! =D 
Bagitau korang . . bahagia dok umah cuti sem nih . . almaklum la lama suda ta balik . dok matrik dulu lain la , pantang wekend, mesti balik..huu..dpt tidoq gan mak, mkn masakan mak.da lama sgt aku tggu saat indah ni..abah plak tada kat umah.abah, bila abah nak balik ni? adik rindu abah jugak. ( abah aku kerja kat Sarawak)..lastly mesti la siblings..gurau senda , usik mengusik, hm..best, riuh rendah umah.. hehe . Actually aku da seminggu lebey da dok kat uma . . nggee ~ (tgl lgi bapa hari ja lagi :'[ )  meh nak cita apa aku buat cuti ni . . hahaha .. 

Hah..fes skali g kenduri kawan aku..'Nazieha'. da jadi bini org da kawan aku sorang ni.kwn sebaya tau ! mcm ta caya . . Jieha, hope happy d samping suami tercinta n aku doakan masjid kau & megat kukuh selamanya sampai anak cucu la yew . . at the same time la aku dapat jumpa balik kwn2 (x semua pon ) skolah 'SKLB' & 'SMKLB' . lama sgt ta jumpa dorang..aku jd 'malu2' plak bila berdepan dgn dorang suma. . hhuuu.. 

| Selamat pengantin baru Jieha . <3 |

| lepas siap make up , snap dulu . |

| clasmate time form 1, 2, 3 , ta semua pon ni  |

' The moment I remember ' =) kuaq date ! ! yeah2 . lama gila ta jumpa dia . . selamat hari tu aku boleh kuaq. jenoh aku pujuk mak aku nak kuaq..lastly aku dpt green light dgn 1 'perjanjian' huihui..makaseh mak, makaseh awk. I love both of u bery bery mac maa...
Sehari luangkan masa dgn dia..haah..bahagia . ! sapa tak bahagia an kuaq date ? tol x ? plus lau da lama ta jumpa..hm.makaseh tau awk..lebiu ! 'Holland' ! =D bila plak la nih kita boleh jumpa . ? (masing2 jauh) 
sob sob =(   'awk, sy syg awk ! takecare tau awk , tamau buas2 sgt ! awk tu bukan bole harap, plus ada 
'bini' (rxz) gan awk . . igt ! tamau malas2 ! '
Dah cukup ~~

cuti ni jugak aku jadi babysitter , hehe belajaq untuk jadi seorang mummy kelak , hehe . 
| hah , ada macam ? ala , sweet adik tidoq.. |
| ni la budak2 comel ! bila la nak ada anak buah sendiri , ta pon anak sendiri pon boleh . .' baru jaga 2 baby da penat teruk , tu belum berbelas2 ,, ' kata Dia. huhu . penat weh,, nakal ! |


Lastly ! tak lama lagi result pulak kluaq , hadoii. ! haru2 ! (senarai tampal da kuaq ) hm .hampeh ! tak dekan ! malu ! apa2 pon aku syukur n redha . . selamat tadak kena repeat , Alhamdulillah ..

So , the end .


No comments:

Post a Comment